2013年9月23日 星期一

西柚減肥法(個人經驗+心得)

上網睇左好多西柚減肥法嘅資料資訊,累積左咁多資料同資訊暫時得出以下心得,
當然循例都要Post個餐單出黎,加埋個人經驗同心得。

早餐
半個西柚或者250毫升嘅西柚汁
(如果唔知250毫升有幾多,直接用個半個西柚榨汁,但因為市面上有好多唔同Size嘅西柚,我自己個人經驗所得,大約兩大啖嘅西柚汁就差唔多,留意只係個人經驗,最好都係食半個啦)

仲有雞蛋兩隻同兩塊煙肉(任何煮法,煎炸都得)

雖然話就話煎炸都得,但我頭四日我揀左烚蛋同用焗爐焗煙肉!
頭三日都無輕,第四日,係突然輕左四磅。但我唔知有無關係。
之後既日子,我都只係間唔中烚蛋。
去到最後兩至三日無食旦,雖然話減肥為健康,
但生日兩隻蛋,膽固醇係好高,不過煙肉keep住日日食。

為左配合番工,如如果一早起身,要將煙肉解凍,再煮,的確好浪費時間,
所以我每次都會一早煮定四至五日既份量,只要朝早起身放入多士焗爐焗番熱就食得。

午餐
半個西柚或者250毫升嘅西柚汁

沙律是必需的,而且最好係以凱撒沙律類型為佳,
因為都係綠色蔬菜為主,用少少沙律油會更加好。
調味可以落少量芝士碎。沙律都可以有蕃茄,新鮮嘅水果。
但唔可以有薯仔,蘋果同栗米。因為太多澱粉質。

肉類(食到飽)
雖然係咁,我自己黎講都會食三條雞柳或兩塊太約手掌咁大嘅豬或牛扒
因為我自己唔食海鮮,所以分享唔到太多海鮮既資訊。
不過可以用水浸吞拿魚沙律都唔錯架。

午餐可以食飽D

如果出街食,我會飲一杯檸檬茶走甜!

走甜係必需的!

下午茶,想食下午茶就真係諗太多!
如果真係餓,飲多杯水啦,或者脫脂奶

晚餐
半個西柚或者250毫升嘅西柚汁

可以揀食沙律或者綠色蔬菜
通常我會炒一大碟芥蘭苖當然少d油啦,
初初我都會依足餐單照食好多肉,但後期發現,晚餐食少D真會瘦得更快。
所以如果自己身體ok,可以連肉都盡量唔食。


宵夜
蕃茄汁或脫脂奶一杯

不過我一向為宵夜既習慣,所以未試過。


以上餐單係自己上網搵西柚減肥法,自己試過再調整過

官方餐單一直都話要食綠色蔬菜,但原來可以食椰菜花架。
當然綠色蔬菜會最好啦。
同埋因為西柚會降血壓,所以如果食得多,覺得暈,就唔好食夜晚嗰半個。
變成一日一個西柚,減肥姐,都要健康。加油!!

沒有留言:

張貼留言